är det redan torsdag?

Tiden går fort! Trodde det var tisdag idag, men det var visst torsdag. men anyway... imorgon är det fredag! Det ska bli riktigt roligt, kan dock inte berätta varför, sorry guys ;) såg att min vän skrivit depp:( not kul! vi ska ta tag i det,  men från min sida kommer det nog inte komma nåt depp mer ut på bloggen, och anledningen är för att vem som helst kan läsa det! så även om jag sitter o grinar kommer det vara smilisar :)

I alla fall, för att komma någon vart! 
Jag tänkte dra en liten truddelutt om mig själv. Berätta lite korta faktan om mig, kom på att alla nya läsare inte vet så mkt om mig så här kommer det!
jag är snart 16 år
jag älskar att sjunga, dansa och typ teatra mig!
jag går i enhagen
mitt favoritämne är dans och musik (ofc!)
jag har två äldre syskon och föräldrar som bor tillsammans
min favoritfärg är rosa typ (fan vad töntig jag e)
jag älskar mode, fashion, skvaller
jag behöver variation och fantasi! (i allt då)

d/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0