Elle!

Haft så mkt att göra idag så har helt enkelt inte hunnit blogga! Men det blir ett litet kvälls inlägg från mobilen, så tyvärr inga bilder :( man kan typ inte lägga in bilder från iphone :o men Anyway.. Min dag har sett ut såhär: 1. Gå upp! Fy fan vad jobbigt det var asso!! 2. Skolan. Ska inte tråka ut er med nån info därifrån 3. Jobbet! Ganska kul faktiskt :) tjänade ju pengar i alla fall ;) 4. Coop :) slutade med att för mina jobbpengar följde en cosmopolitan och en elle tidning hem till mig :D plus en blomma till mamma ;) 5. Hem! Lääääsa mode o skvaller! :D 6. Läsa ännu mer skvaller ;) Hahha 7. Se Top model ;) 8. Sängen o blogga :D Hur har eran dag varit käre läsare? ;) // jossan

Kommentarer
Postat av: Deniesé

sv: Verkade som du hade en bra dag :)

Jodå jag hade en bra dag jag med!

2011-03-08 @ 08:30:14
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0