i´m back on track!

Jag är tillbaka !
Mig har ni inte hört mycket från den senaste tiden, och min anledning är ...ingen ha bara inte bloggat och har inte kännt att jag behövt heller .. men nu är jag back on track igen och de känns super !
Min helg har bestått av sooool & härligt väder, mysiga kvällar med mina brudar och en hel dag med bara kärlek!
Denna helg har varit skön och helt underbar!!
Min dag igåår tillbringades med min kärlek Jonathan, vi myste mycket, gick en lång promenad på isen, fikade i solen och hade otroligt rolligt !
När vi satt på hans altan och höll handen och kollade på solnedgången kände jag mig nykär igen, de bubblade inom mig och jag insåg verkligen hur mycket jag älskar honom !
Gårdagen behövdes kände jag och nu känns allt toppen !
Hoppas ni har haft en skön helg ! Nu blire plugg,plugg och ännu mera plugg.......



PUSS// L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0