Sånt är livet..

Jag vet att det är folk som läser denna blogg varje dag och varje dag blir dem lika besvikna när de märker att ingen av jossan eller mig uppdaterar ... Jag vet att min duktiga vän Jossan kan köra små uppdateringar ibland men från min sida kommer inte så mkt.. Det ber jag så extremt mycket om ursäkt för men de finns förklaringar..
Alla ni som är tonårs tjejer och kanske killar för den delen också vet att i vissa perioder kan man må skit rent sagt..
Jag har haft en jobbig tid en längre peiod och en liten bit är påväg bort men de finns mycket kvar att ta tag i och ja har inte riktigt haft orken att göra de men ja ska bli bättre, bättre på allt: på att blogga, på att skratta, på att le och på att leva livet!!
De är en stor anledning till att ja inte riiktigt bloggat för om man inte ens kan tycka om mitt liv så  hur ska ja då kunna skriva massa possetivt om de varje dag??
De går liksom inte ....

Jag vill inte gå in mer på exakt varför och hur ja mår men ja kommer på fötter igen snart...
Skolan är dit jag rymmer, dit jag går för att skratta och le...
ska försöka att göra samma sak i bloggen men vet inte riktigt ...


// Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0