Sommar..

082189235738d7_large
JAG VILL HA SOMMAR NU!

Idag var det faktiskt 12+ grader här i Stockholm, och vår ingång till huset är helt ren från snö nu, det är bara grus!! UNDERBART !

Nu är våren påväg och ja längtar till påsken så otroligt.. För när påsklovet har vart så är det inget mer jobbigt i skolan utan då är allt bara slapppt.. men innan dess är allt ett helvete :/
På fredag har vi spex- fotto och  jag måste börja titta på vad jag ska ha på mig.. Vi har temat Huliganer.
Men de är så tråkiga iår, för de förbjuder typ alla teman, dem tycker allt e kränkande.. Man får inte ha något som symboliserar våld eller nått sånt... sen får man heller inte vara typ feta för de är kränkande.. och de är så mycket skit .. så jag trorr inte vi kommer få vara huliganer.. men men
Back to O.C, kisses Louise !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0