Det är bara ord!

Hej mina fina vänner!!
Denna helg har bestått av ångest, kärlek och vänskap!
Min fredag spenderades med Melle och vi myste gaaalet, de var supper härligt. Vi snackade mycket  om saker som behövdes prata om.
Lördagen tillbringade jag med min pojkvän, Vi gick en promenad, grillade och packade hans väska eftersom han ska ner nu till Göteborg en vecka, suck..
Vi gick en lång promenad och tillslut hamnade vi nere vid en brygga där deras båt ligger, och Jonte klev i en båt för att kolla om den var deras och han sa att han kände igen motorn så vi satte oss i båten och pratade lite. När vi kom hem sa jag till Petra,jontes mamma, " Petra eran båt låg visst i vattnet, jonte kände igen den blåa motorn" och som svar fick jag "men motorn ligger ju här uppe?"
Så vi hade suttit i någon annans båt i ca en timma.. Fail!
Har haft en härlig helg med mycket skratt!
♥// Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0