Min underbara!

Idag har jag varit med min älskling, och de slog mig inte först att han hade gått att vi faktiskt firar 4månader idag ♥

Jag vill bara säga tack till dig min älskling för de här fantastiska månaderna!
Den 4 september träffades vi första gången och det var kärlek vid första ögonkastet eftersom vi blev tsm efter vi hade träffats fem gånger till.
Då hade vi en underbar tid tsm som blev 1 månad och 8dar,
sedan hade vi en paus men under den släppte vi inte kontakten.. ja kunde inte låta dig vara..
ja visste att ja hade gjort fel som släppt dig..
Men du tog tillbaka mig efter de och den 2 januari blev mitt hjärta helt igen!
Jag fick tillbaka dig!
Nu är vi här och jag kommer aldrig låta dig gå igen för de var ett stort misstag som ja ångrar starkt!

Du är min drömprins!
Du har allt som man kan drömma om att en kille ska ha..
..och du är bara min!

Jag älskar dig Jonathan Åman!


Forever and ever bby! ♥

Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0