oj oj oj ..

LHur har eran Valborg varit?

Det är pga min valborg som har gjort att min bloggning inte fått så mkt tid alls... Jag var hemma hos Jossan med underbara tjejer och åt en fantastisk middag och hade super roligt!
Resten av min valborg är personlig tyvärr och den tänker ja inte dela med mig av!...
Gårdagen spenderades i soffan och sängen och ja fick inte speciellt mycket gjort ... Men idag började jag dagen med att softa lite och sedan städade jag mitt rum tills de glänste!
Efter de tvingade jag min hjärna att anstränga sig lite så jag fick lite av mitt So arbete klart, och efter lite tårar och frustration så fick jag en del gjort... väldigt skönt!
Sedan kom min underbara pojkvän hem till mig som faktiskt var ledig idag, vii softade mkt, kolla film, åt och myste!
Tack för att du finns min fina prins!!



♥Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0